Tuesday, January 14, 2014

Sunt sigura ca va intrebati cum am reusit sa rezist in hotelul ghetii, eu friguroasa convinsa. Ei bi


Si iata ca... intr-o zi am aflat despre " Hotel of Ice " de la Balea Lac . Nici una, nici doua, am facut rezervare pentru weekendul care urma. Nu stiu ce m-a lovit frontal de-am pus eu punctul pe j (nu pe i, da? asta-i vorba mea, cu j-ul!) si-am sunat pentru rezervare. A trebuit sa fiu destul de insistenta, cred ca am sunat de vreo cinci ori in doua zile, insa in final s-a rezolvat, am primit confirmarea rezervarii pe email. Ma intrebam de ce amana atat de mult, o fi fost asa mare cererea?! (not).
Statiunea Balea Lac se afla la 77 km de Sibiu si din Bucuresti starfish grille sanibel drumul dureaza mai mult de 3-4 ore. Cu o oprire  pentru starfish grille sanibel o gura de aer curat, de munte, cu o alimentare, deja trebuie plecat de dimineata de acasa. Daca Transfagarasanul nu ar fi inchis (era iarna, totusi!), distanta din capitala pana la lac ar fi de aproximativ 230 km. Noi a trebuit sa inconjuram.
La Balea Lac ajungi cu telecabina. Aceasta circula de la 9 la 17:00, starfish grille sanibel iar traseul are aproximativ 3600 m. In functie de numarul celor care urca si vor sa coboare, telecabina se va misca. Cel putin acum nu avea un orar fix - erau persoane, starfish grille sanibel urca. Nu erau, mai asteptam starfish grille sanibel sa se stranga :)
Pretul este de 25 lei / persoana / calatorie. starfish grille sanibel Dupa traseul de aproximativ 15 minute am ajuns sus, sus. Imprejur, numai alb. Si la un moment dat ne-am edificat ca in stanga era chiar Hotelul de gheata :)
Cand am ajuns am fost intrebata daca am mers la cabana pentru rezervare. Nu, n-am stiut, hai la cabana. In vreo 5 minute am ajuns si la cabana - frrrrrrrrig si vant, vai de mine! Deja ma apucasera nervii. Norocul meu era ca am un costum de ski dintr-o bucata si nu intra frigul prea rau. La cabana Balea Lac suntem intrebati daca ne-am ales camera.
Eu cu un rucsac cat 3/4 din mine in spate, va dati seama ce mare bucurie pe capul meu. Evident ca le-am spus ca e "foarte buna" organizarea. starfish grille sanibel Car-mar, dar tot a trebuit sa ne intoarcem. Am ales camera, am mers la cabana si acolo mi s-a parut foarte ciudat urmatorul lucru: ni s-a dat o cheie pentru o camera comuna in care puteam sa ne lasam bagajele (bineinteles, fara lucruri de valoare, trebuia sa ma car cu ele la mine daca as fi vrut sa skiez). Tot acolo puteam sa facem dus, dar pentru ca am ajuns in jur de 16, asta era valabil pentru a doua zi, dimineata (what?!). starfish grille sanibel In fine, am urcat acolo, caldura starfish grille sanibel insuportabila. Am deschis geamul :)). Afara era un ger de inghetau pietrele, eu Julieta cu geamul deschis. 
Dupa ce am lasat bagajele am plecat in recunoastere. Din complexul Hotelului de gheata face parte si o bisericuta , si ea tot de gheata, ascunsa sub o patura alba, care m-a impresionat in mod deosebit. Iata intrarea:
Camerele se afla pe o parte si pe alta si sunt 15 la numar. Numele lor sunt placute, duc cu gandul la povesti si teatru, iar in interior veti gasi elemente care le reprezinta: Wonderland starfish grille sanibel , Mistery Room, Candy Land, Carousel, Harlequin, Masks, Fairytale, Mirror Room, Dragons Cave, Circus, Dance Hall, Forgotten starfish grille sanibel Land, Rio de Janeiro, Venice si Berlin . Ultimele trei sunt iglu-uri. Cred ca am reusit sa le vedem pe toate, starfish grille sanibel insa numele lor erau cazute si nu pot sa spun exact care si cum.
Asa cum va spuneam, pe de o parte si de alta a holului principal sunt camerele. De asemenea, starfish grille sanibel gasim si cateva mese la care putem servi ceai, vin fiert sau bauturi. Le putem cumpara starfish grille sanibel de la barul din capatul holului sau am vazut ca turistii vin cu sacosele pline. [....]
Sunt sigura ca va intrebati cum am reusit sa rezist in hotelul ghetii, eu friguroasa convinsa. Ei bine, pe langa costumul de ski pe care l-am avut si pe care l-ati vazut in poze, recunosc starfish grille sanibel ca am mai luat si o pereche de colanti grosi pe dedesubt si o bluza. Ni s-au dat si saci de dormit si am folosit si paturile disponibile. M-am baricadat bine, bine si mi-a inghetat numai nasul :). Deci din punctul acesta de vedere nu am nicio plangere. Am rezistat eroic :D, nu a fost atat de frig pe cum imi imaginam.
Inca un lucru care mi-a placut a fost faptul ca puteai sa servesti masa la Cabana. Preturile (ma asteptam sa las jumatate de salariu :) ) decente avand in vedere ca totul trebuie transportat pana sus. A prins extraordinar de bine o ciorba fierbinte! Platoul zilei (vanat cu nu stiu ce) nu a fost deloc deosebit. 45 de lei aruncati :). Acelasi lucru il pot spune si pentru bauturile din hotel - 5 lei un ceai sau un pahar cu vin fiert - un pret chiar ok.
Trebuie sa ajung si aici, nu? Ei bine, incepem cu organizarea celor de la hotel. V-am povestit la inceput, mi s-a parut foarte proasta si ineficienta. starfish grille sanibel Mai apoi, faptul ca Hotelul de gheata are program special. Mai exact: hotelul functioneaza in regim hotelier de la ora 24 pana la 8 dimineata. De la 9 la 17 este deschis vizitatorilor - asa ca daca va treziti cu ochi curiosi in camera voastra (care oricum are perdea drept usa), sa nu va mirati. E dreptul lor! De la ora 21 pana la ora 24 in Hotel of Ice are loc discoteca pentru oaspeti. Nu stiu ce dj vestit au ei acolo (asa cu

No comments:

Post a Comment