Thursday, January 9, 2014

Ar trebui chiar sa inlocuiesti router-ul wireless cu retea pe fir. In plus nu dormi cu telefonul mob


VIA Probabil ca o parte dintre voi cunoaste faptul ca eu sunt a little health freak . Recunosc ca sunt un pic ipohondra si "ma caut" mai des si mai mult decat o fac altii, dar am si motive intemeiate . Subiectul radiatiilor electromagnetice care ne inconjoara nu este neaparat de actualitate, intrucat se vehiculeaza tot felul de informatii pe tema aceasta de mai multi ani. Imi amintesc ca prima oara cand am devenit constienta de potentialul pericol pe care il prezinta radiatiile in general asupra oamenilor a fost cand au inceput sa iasa in presa marturiile persoanelor care locuiesc food warmers for sale in blocurile pe care sunt amplasate antene GSM. Bineinteles, acestea au fost oarecum musamalizate, ni s-au bagat sub nas argumente si reglementari, s-a adus in discutie partea stiintifica, statistici, numere si iarasi food warmers for sale reglementari. Autoritatile (la nivel international, desigur) ne asigura ca totul este in limite "normale", de parca dispozitivele care emit aceste radiatii ar fi existat de cand lumea si de parca s-ar fi facut mii de studii in ultimele sute de ani privind efectele asupra food warmers for sale fiintelor omenesti. Sigur, mi se va reprosa ca nu sunt om de stiinta, ca nu am efectuat eu studii de caz si ca pana si un biet copac emite radiatii, ca sa nu mai vorbim de radiatiile la care este supusa planeta de la inceputurile sale. Imi asum "ignoranta" si accept ceea ce am scris in ultima fraza. Dar este absolut evident faptul ca niciodata pana acum in istoria food warmers for sale Pamantului nu au fost inconjurati oamenii food warmers for sale de atata tehnologie ca in ziua de astazi. Progresele stiintei din ultima suta de ani ne-au usurat vietile, le-au prelungit, au imbunatatit enorm posibilitatile de comunicare, insa in mod incontestabil au adus si un val de boli noi, de amenintari noi si da, au marit considerabil nivelul radiatiilor care ne incojoara. Este greu de stabilit legatura de cauzalitate intre bolile omului modern si mancarea omului modern sau intre bolile sale si radiatiile emise de dispozitivele din jurul sau, tocmai pentru ca nu se stie care dintre acestea si in ce masura il afecteaza. Insa nici nu se doreste ca aceste lucruri sa fie stiute cu exactitate si atunci ne pierdem in statistici si directive. Parerea mea este ca fiecare food warmers for sale din cele de mai sus determina food warmers for sale in organismul uman schimbari de rau augur, dar o parere nefundamentata nu este altceva decat o picatura intr-un ocean al dezinformarii. Ideea este ca am experimentat pe pielea mea efectele radiatiilor. Este un lucru convenit oficial food warmers for sale ca orice dispozitiv electronic creeaza in jurul sau un camp electromagnetic. De aceea, unii psihologi recomanda pacientilor food warmers for sale care se confrunta, de pilda, cu insomnii sa scoata din priza televizorul si alte aparate din camera in care dorm. Nu ma credeti pe cuvant, cercetati. De un an avem in camera in care dormim un router wi-fi . Nu banuiam de unde provin durerile de cap pe care le avem eu si sotul meu, dureri care in ultimele luni au devenit aproape constante. Astazi am dat intamplator peste un articol in care se mentiona ingrijorarea societatii food warmers for sale civile privind radiatiile emise de dispozitivele wireless. Sigur, food warmers for sale orice om mai are migrene, mai ales ca eu una lucrez multe ore pe zi in fata calculatorului. Insa faptul ca amandoi ne confruntam cu aceste dureri food warmers for sale de cap este ceva iesit din comun pentru noi, iar coincidenta mi se pare prea mare. Puteti citi mai multe pe aceasta tema in Wikipedia si oriunde altundeva. Puteti citi despre actiunile parintilor din alte tari care sunt convinsi ca starile de agitatie ale copiilor lor sunt direct legate de wi-fi-ul din scoli. Insa va rog, cautati surse cat mai variate pentru food warmers for sale a va forma parerile. Nu va bazati exclusiv pe informatiile oficiale, dar nici pe sursele obscure. Propaganda vine din ambele tabere, mult prea rar se intampla ca cineva sa fie complet dezinteresat. Un lucru stiu sigur. Voi scoate din camera in care dormim routerul wireless si voi reduce la minimum timpul pe care dispozitivele electronice il petrec conectate la priza. In incheiere, va indemn inca o data sa cercetati si sa nu luati nimic ca atare si va las cu ultima fraza din articolul consacrat acestui subiect de pe Wikipedia, cu dedicatie pentru cei care se lasa pe mana studiilor si concluziilor autoritatilor, aceleasi autoritati care ne asigura, de exemplu, ca alimentele modificate genetic sunt perfect sanatoase si ca antenele GSM de pe acoperis nu au nicio legatura cu rata imbolnavirii de cancer printre locatarii care le-au acceptat: "Long-time effects of these electromagnetic fields on human and animal health are still unknown." Asadar, cum ne putem baza pe concluziile cercetatorilor, din moment ce nu se cunoaste efectul acestor campuri electromagnetice asupra sanatatii oamenilor pe termen lung ? Eu una prefer sa nu astept sa vad ce se intampla.
Ar trebui chiar sa inlocuiesti router-ul wireless cu retea pe fir. In plus nu dormi cu telefonul mobil in camera, cu atat mai putin sub cap. Renunta la telefonul fix fara fir(DECT)...emite mai mult decta un router. Sa nu exista lan

No comments:

Post a Comment