Wednesday, April 16, 2014

Všichni o nich mluví a každý by je dneska chtěl otevírat nebo do nich alespoň chodit malá mode


Zmínku o šest týdnů otevřeném kousku jsem odlovil mezi svátky na Facebooku , kde jsem na mladičkou restauraci zachytil hned několik pozitivních referencí. Po dnešní návštěvě se ani moc nedivím. Home Kitchen je na české poměry neotřelý a svěží pokus, který mě alespoň bogen tripods trochu naplnil nadějí, že podobné podniky letos v Česku uvidíme častěji ;) Konečně bistro
Všichni o nich mluví a každý by je dneska chtěl otevírat nebo do nich alespoň chodit malá moderní bistra s dobrým jídlem pro každý den. Místa na hranici mezi restaurací, fast-foodem a bufikem, kde všechny otravné formality klasického restauračního provozu ustupují co nejužšímu kontaktu s jídlem a jeho kvalitě.
Jestli nevíte, co mám přesně na mysli, pak Home Kitchen je skoro ukázkový příklad. Když do podniku vejdete, budete překvapení, bogen tripods jak malá nudle to ve skutečnosti je a kolik z celkového prostoru zabírá otevřená kuchyň. Nic se tu neschová! ;) Jako doma
Sedí bogen tripods se tu pouze u dvou stolů po šesti místech a všechno jídlo i pití (včetně lahví vína k rozlévání po sklence á 55 Kč) máte vystavené na stolech bogen tripods pěkně k ruce. Obsloužit se můžete buď úplně sami, nebo poprosíte personál, ať vám nandá. bogen tripods
Do kuchyně a stejně tak na kuchtícího kuchaře tady čučíte ze dvou metrů. Všechny spolustolovníky i obsluhu máte pořád kolem sebe, přitom to není nepříjemné. Tady totiž nejste v pražském metru, ale v opravdické domací kuchyni a všichni jsou tu za jediným účelem dobře se najíst. Menu není
V pondělí to bylo kuře pečené v mléce a šťouchané brambory (140 Kč). Zapékaný lilek s parmezánem (75 Kč), zeleninový vývar s nudlemi a bramborová a čočková polévka (á 65 Kč). Všechno jídlo je také připraveno jít přes ulici .
Tvrdší hodnocení jídla si nechám na jindy. První oběd ale na mě udělal dobrý dojem. Kuře i příloha byly dobře zvládnuté, na talíři k tomu voněly stroužky pečeného česneku vcelku a pár lístků šalvěje s akurátním množstvím kuřecí šťávy. Poctivé polévky v porcích podle přání pak s přehledem vystačí na lehký oběd.
Servis byl ukázkový a mám silný dojem, že jsem se tam provařil hned při první návštěvě. V Home Kitchen si vás zkrátka budou pamatovat, a pokud vám zachutná, věřím tomu, že si vás jako hosta budou i patřičně vydržovat. I když je to jen můj slabý čuch , tohle prostě sebelépe vycvičená obsluha jen tak nezahraje ;)
Mínusy? Napadají mě tři věci. Omezení bogen tripods na studené snídaně (i když je otevřeno od rána), chybějící sociální zařízení ( aktualizace není přímo v restauraci ale v budově ano) a výběr kávy značky Danesi. bogen tripods Ať už ji v Česku připravuje kdokoliv, pro mě osobně u ní neexistuje dostatek mléka a cukru, který by překlenul moji nechuť potkat ji v šálku. bogen tripods V tomhle mám u Home Kitchen smůlu na kafe jinam! bogen tripods Je to přitom bogen tripods škoda, čistě technicky si umí personál s přípravou kávy poradit lépe než většina kavárenských provozů po Praze. Ani ten jejich čokoládový dort s polevou a oříšky by přitom ke kávě nebyl úplně marný! Uživí se?
Co jsem tak vyšťoural, tak je Home Kitchen jen jakýsi prvotní prototyp a průzkum trhu. Pokud se alfa verze Home Kitchen v provozu osvědčí, bude následovat o něco větší a vybavenější lokace. Uvidíme. Zpětné vazbě kuchaři ani obsluha neuniknou ani na minutku nemají se totiž před hosty kam schovat.
4. bogen tripods Postak bogen tripods 4. ledna ʼ10
Je to pěkná schovávačka, ale kdo hledá najde. Moc mě chutnala jejich koprová polévka s bramborem, taková lehčí verze kulajdy ;) Pro okolní lid z kanceláří to může být poklad, vetšinou se dá ta hutná polévka opravdu bogen tripods použít jako oběd a máte z ní radost v žaludku. Za stejný peníz koupíte tak kus rychlo pizzy někde na růžku. Uvidíme jak to půjde dál, já jim moc fandím!
11. Vita 5. ledna ʼ10
To Michal > Můžete se rozčilovat, ale nic s tím neuděláte. Já si dokonce bogen tripods myslím, že je to logické Evropa potřebuje jeden společný jazyk, kterým se domluvíte všude. A že to bude i bez nějakého unijního nařizování angličtina, je dle mého názoru jisté.
Ono je možné provozovat restauraci bogen tripods BEZ sociálního zařízení?!? Nevadí mi (po světě jsem to občas potkala) společné jediné WC pro pány i dámy, ale nemít možnost omýt si ruce před jídlem nebo si odskočit..
Také se domnívám, že nelze provozovat restauraci bez sociálního zařízení (tedy mimo případy, kdy se jídlo konzumuje ve stoje). V tomto případě je zde 12 míst k sezení, což znamená, že by měli mít dokonce odělené toalety pro muže a ženy.
Pokud bogen tripods je to nově otevřený podnik (tj.restaurační zařízení tu ještě nikdy nefungovalo), musí projít kolaudací bogen tripods a v tom případě je dané, že zde musí být zvláštní sociální zařízení pro personál a zvláštní pro hosty, jinak hygiena provoz nepovolí. V případě, že tu byl nějaký typ restaurace již dříve (tudíž není nutná kolaudace), nedokážu si představit fungování bez toalet. Jedině snad, že v Praze je možný úplně všechno. ;-)
S tim socialnim zarizenim me to take dost prekvapilo, mela jsem za to, ze restaurace i kavarny bogen tripods wc pro hosty mit musi?!?! Opravdu podivne a to by mi docela vadilo

No comments:

Post a Comment